flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оголошення конкурсу

12 серпня 2016, 15:24

                      Додаток  3

до наказу керівника апарату

Фрунзенського районного суду м. Харкова

від 08.08.2016 року

№02/02-24

 

УМОВИ
проведення конкурсу

на  зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - секретаря Фрунзенського районного суду м. Харкова

(Харківська область)

 

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Ведення первинного обліку справ і матеріалів, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством, забезпечує заповнення обліково-статистичних карток в електронному вигляді. Забезпечення зберігання судових справ та інших матеріалів.

Ведення номенклатурних справ суду.            Здійснення обліку і забезпечення зберігання речових доказів.

Здійснення підготовки судових справ із скаргами, поданнями для надіслання до судів вищих інстанцій.

Проведення роботи з оформлення звернення судових рішень до виконання, контроль одержання повідомлень про їх виконання та забезпечення своєчасного приєднання до судових справ.

Ведення контрольних та зведених контрольних виконавчих проваджень.

Здійснення обліку виконавчих документів, які передаються для виконання до державної виконавчої служби.

Проведення перевірки відповідності документів у судових справах опису справи.

Складання за встановленими формами статистичні звіти про результати розгляду судових справ.

Надання пропозицій щодо складання номенклатури справ суду.

Здійснення підготовки та передачі до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію канцелярії суду за минулі роки.

Здійснення прийом громадян, видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, та судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку.

На час тимчасової відсутності старшого секретаря суду за наказом керівника апарату виконує його обов'язки.

Виконання доручень керівника апарату суду та старшого секретаря суду щодо організації роботи канцелярії суду.

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 1723 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстрокове

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка(форма №П-2ДС);

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015  рік.

 Строк подання документів: 20 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби

 

Дата, час і місце проведення конкурсу

08 вересня 2016 року о 13.30, Фрунзенський районний суд м. Харкова, адреса: 61099, м. Харків, бул. Б. Хмельницького, 32/38

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

 Вінніченко Ольга Володимирівна

 тел. (057) 392-09-02 або  inbox@fr.hr.court.gov.ua

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

вища освіта за ступенем молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

без вимог до досвіду роботи

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Освіта

вища освіта за ступенем молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність»

2

Знання законодавства

Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про очищення влади», Цивільно-процесуальний Кодекс України, Кримінальний процесуальний Кодекс України, КУпАП, Кодекс адміністративного судочинства, Закон України «Про судоустрій і статус суддів»

3

Професійні знання

Інструкція з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді АРК та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, Інструкція про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання), Перелік судових справ, що утворюються в діяльності суду, із зазначенням строків зберігання документів, затверджений наказом Державної судової адміністрації України від 11 лютого 2010 року № 22, Інструкція про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суд, Положення про автоматизовану систему документообігу суду

4

Якісне виконання поставлених завдань

вміння працювати з інформацією, здатність працювати в декількох проектах одночасно, вміння вирішувати комплексні завдання, вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати

5

Командна робота та взаємодія

Вміння ефективної координації з іншими .

6

Сприйняття змін

Здатність приймати зміни та змінюватись

7

Технічні вміння

вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.

8

Особистісні компетенції

відповідальність; системність і самостійність в роботі; уважність до деталей, наполегливість; креативність та ініціативність; орієнтація на саморозвиток; орієнтація на обслуговування; вміння працювати в стресових ситуаціях.