flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оголошення конкурсу

12 серпня 2016, 15:27

 Додаток  4

до наказу керівника апарату

Фрунзенського районного суду м. Харкова

від 08.08.2016 року

№02/02-24

                       

УМОВИ
проведення конкурсу

на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - консультанта Фрунзенського районного суду м. Харкова

( Харківська область)

 

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Здійснення систематизації законодавства та судової практики, рішень Конституційного Суду України, облік та зберігання актів законодавства та судової практики.

Здійснення ведення контрольних кодексів.

Інформування працівників суду про зміни в чинному законодавстві України та судовій практиці судових органів вищого рівня.

Проведення узагальнення роботи суду із звернення судових рішень до виконання.

Організація роботи бібліотеки суду, підбір літератури для працівників суду, координує роботу бібліотекаря суду.

Забезпечення роботу системи комплексного інформаційного забезпечення "Ліга".

Забезпечення приймання та відправлення електронної пошти.

Контроль ведення діловодства в суді.

Координація роботу архіву суду, надає методичну та практичну допомогу працівникам архіву суду.

Ведення кадрової роботи щодо працівників апарату суду.

Здійснення роботи з підвищення кваліфікації працівників суду.

Здійснення контролю за веденням обліку та зберіганням судових справ, веденням судової статистики, своєчасним та якісним складанням статистичних звітів, координує роботу старшого секретаря суду.

Контроль належного обліку та зберігання речових доказів.

Ведення аналітичної роботи з різних напрямів діяльності суду відповідно до внутрішнього розподілу обов'язків між консультантами суду.

Здійснення обліку звернень громадян та юридичних осіб, проведення аналізу роботи суду з розгляду звернень.

За дорученням керівника апарату суду розгляд звернення та підготовка проектів відповідей на них.

Здійснення контролю за виконанням окремих ухвал, підготовка інформації голові суду та керівникові апарату про стан цієї роботи, відповідні узагальнення та пропозиції щодо покращання роботи.

Здійснення оформлення проектів доручень суду про виконання судами інших держав окремих процесуальних дій, про вручення судових документів з цивільних, кримінальних справ, про екстрадицію правопорушників на територію України, оформлення клопотання про визнання та виконання рішень суду на території інших держав, забезпечує оформлення та виконання доручень судів іноземних держав відповідно до Конвенції про правову допомогу та правові відносини з цивільних, сімейних і кримінальних справ та інших міжнародно-правових договорів України про правову допомогу, ратифікованих Верховною Радою України.

Участь у плануванні роботи суду, за дорученням керівника апарату здійснює контроль за виконанням окремих розділів плану роботу суду.

Вивчення питання організаційного забезпечення діяльності суду та підготовка пропозиції щодо його поліпшення відповідно до внутрішнього розподілу обов'язків між консультантами.

Виконання інших доручень керівника апарату суду.

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 1723 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Строкова

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка(форма №П-2ДС);

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік.

 

 

 Строк подання документів: 20 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби

 

Дата, час і місце проведення конкурсу

08 вересня 2016 року о 13.30,Фрунзенський районний суд м. Харкова, адреса: 61099, м. Харків, бул. Б. Хмельницького, 32/38

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

 Вінніченко Ольга Володимирівна

 тел. (057) 392-09-02 або  inbox@fr.hr.court.gov.ua

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

вища освіта за ступенем молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

без вимог до досвіду роботи

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Освіта

вища освіта за ступенем молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність»

2

Знання законодавства

Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про очищення влади», Цивільно-процесуальний Кодекс України, Кримінальний процесуальний Кодекс України, КУпАП, Кодекс адміністративного судочинства, Закон України «Про судоустрій і статус суддів»

3

Професійні знання

Інструкція з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді АРК та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, Інструкція про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання), Перелік судових справ, що утворюються в діяльності суду, із зазначенням строків зберігання документів, затверджений наказом Державної судової адміністрації України від 11 лютого 2010 року № 22, Інструкція про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суд, Положення про автоматизовану систему документообігу суду

4

Якісне виконання поставлених завдань

вміння працювати з інформацією, здатність працювати в декількох проектах одночасно, вміння вирішувати комплексні завдання, вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати

5

Командна робота та взаємодія

Вміння ефективної координації з іншими .

6

Сприйняття змін

Здатність приймати зміни та змінюватись

7

Технічні вміння

вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку, вміння використовувати програмне забезпечення - автоматизовану систему документообігу суду.

8

Особистісні компетенції

відповідальність; системність і самостійність в роботі; уважність до деталей, наполегливість; креативність та ініціативність; орієнтація на саморозвиток; орієнтація на обслуговування; вміння працювати в стресових ситуаціях.