flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» - старшого секретаря Фрунзенського районного суду м. Харкова

09 червня 2017, 12:46

Додаток  1

до наказу керівника апарату

Фрунзенського районного суду м. Харкова

від 08.06.2017 року

№02/02-14

 

УМОВИ
проведення конкурсу

на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» -

старшого секретаря Фрунзенського районного суду м. Харкова

Харківська область

 

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Організація та забезпечення належної роботи канцелярії суду.

Розподіл обов'язків між працівниками канцелярії суду, контролює виконання ними функціональних обов'язків.

Організація прийому, реєстрації та розподілу кореспонденції, що надійшла до суду.

Контроль ведення документів первинного обліку, номенклатурних справ.

Організація роботи з обліку та зберігання судових справ, речових доказів, документів первинного обліку.

Здійснення контролю за направленням судових справ із скаргами, поданнями до судів вищих інстанцій. Здійснення контролю за своєчасним та якісним зверненням судових рішень до виконання.

Організація та контроль ведення контрольних та зведених контрольних виконавчих проваджень.

Забезпечення своєчасного виконання постанов про помилування.

Контроль відкликання виконавчих документів у разі припинення виконання.

Забезпечення своєчасного та якісного складання звітів судової статистики, ведення документів первинного обліку, відповідає за достовірність та своєчасність їх складання та оформлення.

Здійснення контролю за своєчасною здачею судових справ до канцелярії суду, проведення аналітичної роботи щодо строків здачі справ до канцелярії суду, готує відповідні пропозиції з удосконалення цієї роботи, систематично доповідає голові суду та керівникові апарату про випадки порушення термінів здачі судових справ до канцелярії суду.

Збирання пропозицій щодо складання номенклатури справ суду, узагальнює їх, за погодженням із керівником апарату формує номенклатуру справ суду та після погодження з відповідними архівними установами подає на затвердження голові суду.

Організація підготовки та передачі до архіву суду судових справ за минулі років, провадження у яких закінчено, а також іншої документації канцелярії суду за минулі роки. Уносить пропозиції до плану роботи суду з питань організації діловодства, судової статистики, контролює виконання відповідних розділів плану роботи суду. Бере участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді. Організовує та забезпечує належне здійснення прийому громадян працівниками канцелярії суду.. Веде облік та контроль за виконанням судових доручень, що надійшли з інших судів України та іноземних держав. Проводить навчання з працівниками канцелярії суду.  Контролює ведення обліково-статистичних карток в електронному вигляді.

Виконання доручення  керівника апарату суду щодо організації роботи канцелярії суду.

 

Умови оплати праці

відповідно до Закону України  «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці державних службовців ».

Посадовий оклад – 2649 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстрокове

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку державного службовця, затвердженого зразка (Наказ Національного агентства України з питань державної служби 05 серпня 2016 року N 156)

6) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. (Е-декларація)

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби

Дата, час і місце проведення конкурсу

29 червня 2017 року о 13.30, Фрунзенський районний суд м. Харкова, адреса: 61099, м. Харків, бул. Б. Хмельницького, 32/38

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

 Дудка Ганна Миколаївна

 тел. (057) 392-09-02 або  inbox@fr.hr.court.gov.ua

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

вища освіта за ступенем молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

без вимог до досвіду роботи

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Освіта

вища освіта за ступенем молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність»

2

Знання законодавства

Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про очищення влади», Цивільно-процесуальний Кодекс України, Кримінальний процесуальний Кодекс України, КУпАП, Кодекс адміністративного судочинства, Закон України «Про судоустрій і статус суддів»

3

Професійні знання

Інструкція з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді АРК та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, Інструкція про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання), Перелік судових справ, що утворюються в діяльності суду, із зазначенням строків зберігання документів, затверджений наказом Державної судової адміністрації України від 11 лютого 2010 року № 22, Інструкція про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суд, Положення про автоматизовану систему документообігу суду

4

Якісне виконання поставлених завдань

вміння працювати з інформацією, здатність працювати в декількох проектах одночасно, вміння вирішувати комплексні завдання, вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати

5

Командна робота та взаємодія

Вміння ефективної координації з іншими .

6

Сприйняття змін

Здатність приймати зміни та змінюватись

7

Технічні вміння

вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку, вміння використовувати програмне забезпечення - автоматизовану систему документообігу суду.

8

Особистісні компетенції

відповідальність; системність і самостійність в роботі; уважність до деталей, наполегливість; креативність та ініціативність; орієнтація на саморозвиток; орієнтація на обслуговування; вміння працювати в стресових ситуаціях.