Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ керівника апарату Фрунзенського районного суду м. Харкова
від 27.02.2019
№ 02/02-7
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - секретаря судового засідання Фрунзенського районного суду м. Харкова
Загальні умови |
|
|||
Посадові обов’язки |
1. Здійснення судових викликів та повідомлень в справах, які знаходяться у провадженні судді; 2. оформлення заявок до органів внутрішніх справ, адміністрації місць попереднього ув'язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб, підготовка копій відповідних судових рішень; 3. здійснення оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду; 4. перевірка наявності і з'ясування причин відсутності осіб, яких викликано до суду, і доповідь про це головуючому судді; 5. здійснення перевірок осіб, які викликані в судове засідання, та зазначення на повістках часу перебування в суді; 6. забезпечення фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами та проведення процесуальних дій у режимі відеоконференції згідно з Інструкції про порядок роботи з технічними засобами відеозапису ходу і результатів процесуальних дій, проведених у режимі відеоконференції під час судового засідання (кримінального провадження); 7. ведення журналу судового засідання, протоколу судового засідання; 8. виготовлення копій судових рішень у справах, які знаходяться в провадженні судді; 9.здійснення заходів щодо вручення копій вироку засудженому або виправданому відповідно до вимог Кримінально-процесуального кодексу України, за дорученням судді здійснення заходів щодо дачі підсудним або засудженим підписки про невиїзд; здійснення оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи; 10. підготовка виконавчих листів у справах, за якими передбачено негайне виконання; оформлення матеріалів судових справ і здійснення передачі справ до канцелярії суду; 11. виконання інших доручень голови суду, судді, помічника судді, що стосуються організації розгляду судових справ. |
|
||
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 3800 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця за наявності достатнього фонду оплати праці – премія,. |
|
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
безстрокове |
|
||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копію паспорта громадянина України; 2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) заповнену особову картку державного службовця, затвердженого зразка (Наказ Національного агентства України з питань державної служби 05 серпня 2016 року N 156) 6) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. (Е-декларація) Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби – 14 березня 2019 року. |
|
||
Місце, час та дата початку проведення конкурсу |
Фрунзенський районний суд м. Харкова, адреса: 61099, м. Харків, бул. Б. Хмельницького, 32/38, 12 год. 00 хв. 21 березня 2019 року
|
|
||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Дудка Ганна Миколаївна тел. (057) 392-09-02 або inbox@fr.hr.court.gov.ua |
|
||
|
Кваліфікаційні вимоги |
|||
1 |
Освіта |
вища освіта за ступенем молодшого бакалавра або бакалавра |
||
2 |
Досвід роботи |
без вимог до досвіду роботи |
||
3 |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
||
Вимоги до компетентності |
||||
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
||
1 |
Якісне виконання поставлених завдань |
вміння працювати з інформацією, здатність працювати в декількох проектах одночасно, вміння вирішувати комплексні завдання, вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати |
||
2 |
Командна робота та взаємодія |
Вміння ефективної координації з іншими . |
||
3 |
Сприйняття змін |
Здатність приймати зміни та змінюватись |
||
4 |
Технічні вміння |
вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку, вміння використовувати програмне забезпечення - автоматизовану систему документообігу суду. |
||
5 |
Особистісні компетенції |
відповідальність; системність і самостійність в роботі; уважність до деталей, наполегливість; креативність та ініціативність; орієнтація на саморозвиток; орієнтація на обслуговування; вміння працювати в стресових ситуаціях.
|
||
Професійні знання |
||||
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
||
1. |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Закон України «Про державну службу»; 3) Закон України «Про запобігання корупції»; |
||
2. |
Знання спеціального законодавства, що пов'язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції ( положення про структурний підрозділ) |
Інструкція з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді АРК та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, Інструкція про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання), Перелік судових справ, що утворюються в діяльності суду, із зазначенням строків зберігання документів, затверджений наказом Державної судової адміністрації України від 11 лютого 2010 року № 22, Інструкція про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суд, Положення про автоматизовану систему документообігу суду |
||
3. |
Знання сучасних інформаційних технологій |
Володіння комп’ютером – професійний рівень; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Internet) |
||