Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
до наказу Фрунзенського районного суду м. Харкова від 11.05.2021 № 02/05-23
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади
державної служби категорії «В» –
секретаря судового засідання Фрунзенського районного суду м. Харкова
Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення |
Секретар судового засідання Фрунзенського районного суду м. Харкова, категорія посади «В» |
|||||
Посадові обов’язки |
Здійснення судових викликів і повідомлень; перевірка наявності та з’ясування причини відсутності осіб, яких було викликано до суду, і інформування про це головуючого, оформлення заявки до підрозділів Національної гвардії України, адміністрації місць попереднього ув'язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб, підготовка копії відповідних судових рішень; здійснення перевірки осіб, які викликані в судове засідання, та зазначення на повістках час перебування в суді; забезпечення фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами; ведення журналу судового засідання; здійснення оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні під час розгляду справи; складання та направлення виконавчих листів у справах, за якими передбачено негайне виконання, та про стягнення штрафу за неявку до суду; оформлення матеріалів судових справ і здійснення передачі справ до канцелярії суду. Після кожного судового засідання внесення відповідних записів в обліково-статистичну картку та ведення обліку справ, призначених до розгляду. Виконання інших доручень головуючого в судовому засіданні та керівництва суду. |
|||||
Умови оплати праці |
Посадовий оклад –4440,00 грн., надбавки, доплати до посадового окладу (стаття 52 Закону України «Про державну службу»), премія за рахунок економії фонду оплати праці та при наявності кошторисних призначень. |
|||||
Інформація про строковість призначення на посаду |
Безстроково |
|||||
Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду, в тому числі форма, адресат та строк її подання |
1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби 1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2; 2) резюме за формою згідно з додатком 2-1, в якому обов’язково зазначається така інформація: прізвище, ім’я, по батькові кандидата; реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; підтвердження рівня вільного володіння державною мовою; відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог); 3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. Подача додатків до заяви не є обов’язковою; На електронні документи, що подаються для участі у конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата. Державні службовці державного органу, в якому проводиться конкурс, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі. Інформація подається в електронному вигляді з накладенням кваліфікаційного електронного підпису кандидата через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС до 15 год. 00 хв. 17.05.2021 року.
|
|||||
Додаткові (необов’язкові) документи |
Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби. Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, може додати до заяви про участь у конкурсі іншу інформацію про підтвердження досвіду роботи |
|||||
Дата, час, місце проведення тестування та співбесіди з кандидатами |
Тестування: 19 травня 2021 року 11.00 За фізичної присутності кандидатів за адресою: 61099, м. Харків, бул. Б. Хмельницького, 32/38
Співбесіда: 21 травня 2021 року 11.00 За фізичної присутності кандидатів за адресою: 61099, м. Харків, бул. Б. Хмельницького, 32/38 |
|||||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення добору на вакантну посаду |
Артамонова Юлія Олегівна тел. (057) 392-09-02 inbox@fr.hr.court.gov.ua |
|||||
Кваліфікаційні вимоги |
||||||
1. |
Освіта |
Вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра в галузі знань «Право» та прирівняні до неї галузі знань та спеціальності. |
||||
2. |
Досвід роботи |
Без вимог до досвіду роботи |
||||
3. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою. |
||||
Вимоги до компетентності |
||||||
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
||||
1. |
Особливості роботи
|
1. Вміння працювати в команді. 2. Вміння вирішувати комплексні завдання. 3. Визначення цілей, пріоритетів та орієнтирів при роботі з великими обсягами інформації та багатозадачності. 4. Орієнтація на досягнення кінцевих результатів.
|
||||
2. |
Уміння працювати з комп’ютером |
Досвідчений користувач ПК (MS Office, Excel, Microsoft Word, Outlook Express, Internet), вільне користування законодавчою базою Liga, вміння використовувати офісну техніку та програмне забезпечення. |
||||
3. |
Ділові якості
|
1. Комунікабельність. 2. Уважність та методичність в роботі. 3. Оперативність. 4. Дипломатичність. 5. Вміння приймати обґрунтовані зауваження та робити з них висновки. 6. Навички розв’язання проблем. |
||||
4. |
Особисті якості |
1. Врівноваженість. 2. Системність і самостійність в роботі. 3. Надійність, наполегливість, уважність до деталей. 4. Дисциплінованість. 5. Емоційна стабільність. 6. Відповідальність. |
||||
5. |
Сприйняття змін |
1. Здатність сприймати зміни та змінюватись. 2. Здатність до самоконтролю. |
||||
Професійні знання |
||||||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|||||
1 |
Знання законодавства |
1. Конституція України. 2. Закон України «Про державну службу». 3. Закон України «Про запобігання корупції». 4. Закон України «Про судоустрій і статус суддів». 5. Закон України «Про очищення влади». |
||||
2 |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
1. Цивільний кодекс України, Цивільний процесуальний кодекс України, Кримінальний кодекс України, Кримінальний процесуальний кодекс України, Кодекс України про адміністративні правопорушення. 2. Закон України «Про судовий збір». 3. Інструкція з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затверджена наказом Державної судової адміністрації України від 20.08.2019 № 814 (із змінами).4. Положення про автоматизовану систему документообігу суду затверджене рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30 (зі змінами та доповненнями).5. Інструкція про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання), затверджена наказом Державної судової адміністрації України від 20.09.2012 № 108 (зі змінами та доповненнями). |
||||