flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз розгляду звернень громадян за перше півріччя 2020 року (у порівнянні з першим півріччям 2019 року) по Фрунзенському районному суду м. Харкова

На виконання плану роботи Фрунзенського районного суду м. Харкова на 2020 рік проведено аналіз розгляду звернень громадян за перше півріччя 2020 року у порівнянні з першим півріччям 2019 року.

Діловодство за пропозиціями, заявами, скаргами та запитами про отримання публічної інформації ведеться окремо від інших видів діловодства з дотриманням вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.

Основним правовим актом, що регулює питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, права громадян на участь в управлінні державними справами є Закон України № 393/96-ВР від 2 жовтня 1996 року "Про звернення громадян" (із змінами і доповненнями).

Право громадян на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією із організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод громадян.

У суді створені необхідні умови для реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення або особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, на виконання Закону України «Про звернення громадян» щодо об’єктивної, всебічної і своєчасної перевірки заяв та скарг.

Обов’язок по веденню діловодства за зверненнями громадян у суді  покладено  на  консультанта суду.

Усі пропозиції, заяви і скарги, що надійшли до суду, приймаються та централізовано реєструються у день їх надходження  в журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг. Кожній заяві, пропозиції, скарзі  присвоюється реєстраційний індекс, який складається  з початкової літери прізвища заявника та порядкового номера  звернення, яке надійшло.

У разі надходження повторних пропозицій, заяв і скарг, їм надається черговий реєстраційний індекс, а у відповідній графі журналу зазначається реєстраційний індекс першої пропозиції, заяви, скарги. На верхньому полі першого аркуша повторних пропозицій, заяв і скарг праворуч робиться позначка «ПОВТОРНО» і підбирається все попереднє листування.

Звернення одного й того ж громадянина з одного і того ж питання, що надіслані різними адресатам і надійшли на розгляд до однієї  й тієї ж організації (дублетні), обліковуються за реєстраційним  індексом першого звернення.

Після реєстрації звернення, воно в той же день передається голові суду, який встановлює термін його  вирішення, дає конкретні  вказівки виконавцю.

Робота по розгляду звернень громадян систематично аналізується. Деякі звернення розглядаються  на оперативних нарадах.

У першому півріччі 2020 року до суду надійшло 5 звернень(2 заяви та 3 скарги). Всі звернення надійшли від громадян та розглянуті у встановлений Законом строк (3 звернення розглянуто у термін до 5 діб, 2 звернення розглянуто у термін до 15 діб).

За той же період 2019 року до суду надійшло 10 звернень (7 заяв та 3 скарги). 7 звернень надійшло від громадян, 1 звернення направлено на адресу суду територіальним управлінням Державної судової адміністрації України у Харківській області, 2 звернення направлено на адресу суду Вищою радою правосуддя. Всі звернення розглянуті у встановлений Законом строк (6 звернень розглянуто у термін до 5 діб, 4 звернення розглянуто у термін до 15 діб).

Жодна скарга, яка надійшла у першому півріччі 2020 року, не визнана судом обґрунтованою. Депутатських звернень до суду не надходило.

Діяльність суду спрямована на подальше вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.

Працівники суду постійно приділяють увагу всебічному, кваліфікованому  та своєчасному розгляду звернень громадян та юридичних осіб, покращенню  якості перевірок. При цьому консультант суду  відповідним чином  реагує на  звернення громадян, аналізує характер питань, зачеплених у заявах та  скаргах та застосовує заходи  по усуненню причин, які породжують скарги, здійснює заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених у них питань.

                                                                      

 

 

 

              Керівник апарату

Фрунзенського районного суду                                                     Г.М. Дудка

                  м. Харкова